Missbruk av pills

Jag är en sån person som testar allt som står i rampljuset. Jag har testat alla dieter, från jordnöttsdieten till att inte äta ett skit. Jag har testat konstiga drycker, tvingat i mig matskedar av äppelcidervinäger på morgonen - i tro om att magsäcken skall minskas...sanningen svider.
För ett år sedan var det aktuellt med Reductill, det var i samband som Carolina Gynning gått ut med att hon knapprat dessa magiska tabletter. Jag ville ju inte vara sämre, såklart jag skulle köpa dom! Jag googlade, som den google idioten jag är, hittade en random tjej som hade fått dessa utskrivna av sin läkare pga övervikt, vi pratade en del och jag köpte loss hennes tabletter.
I två veckor knaprade jag reductill. Två veckor!?! Idag hade jag aldrig gjort det, förnuftet har sprungit ikapp! Mitt hjärta pumpade, jag fick kallsvettningar, jag åt ingenting! Sjukligt beteende.
Mitt senaste tillskott är, tro det eller ej, Fitnessgurus heat-serie!
Jag kan med handen på hjärtat inte säga att den gör underverk, men då jag varit utan dom i snart två veckor(pga tabletterna tog slut)måste jag meddela att jag känner mig större än innan. 80 % består garanterat av ren mental påverkan då man undermedvetet tänker lite extra på sitt intag av mat samt träning när man vet att man trycker i sig 7 tabletter om dagen. Frågan är om innehållet påverkar kroppen negativt? Någon som vet?
Imorgon kommer mina nya tabletter, så nu vill man att det skall hända grejer. Tänkte även gå förbi MMsport och inhandla mig något prestationshöjande pulver. Något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0