Goals

Trotts att jag tränat med min PT samt varit duktig med kost samt motion uppnår jag inte mina förväntande mål.
I måndags mätte jag och PT'n min fettprocent. Jag blev näst intill besviken på mig själv när jag fick procenthalten i handen. Dock har jag gått ner en del i vikt, 54,3(med träningskläder på).
Mitt mål är att få en riktigt tajt musklad kropp. Stong is the new skinny, as you know! Jag vill alltså ner i fettprocent, främst på mage, rygg och ben...ah.. inprincip överallt nu när jag läser om meningen igen...
Vi pratar om ett "fettlager" på max 5 cm. Detta kan inte vara svårt?
I två månader, från och med i tisdags skall jag powerwalka på morgonen, 9 km samt träning på eftermiddagen. Om inte detta blir en radikal skillnad kommer jag hoppa framför ett tåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0